Service & garantie

Onze garantievoorwaarden vallen onder de Nederlandse wetgeving. Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing, die beschrijft wat jij er naar alle redelijkheid van mag verwachten. 

De ingangsdatum van de garantietermijn is de datum die op je factuur staat. Heb je een gegronde klacht die binnen de garantietermijn valt? Dan kun je jouw garantie- of service aanvraag hier indienen. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op. 

De fabrieksgarantie op onderstaande producten welke wordt gegeven bedraagt: 

  • 10 jaar garantie op glas. 
  • 10 jaar garantie op de kunststof gevelelementen 
  • 2 jaar garantie op hang en sluitwerk 

Glasbreuk, krassen en andere beschadigingen welke niet zijn geconstateerd bij de levering zijn uitgesloten van garantie 

De garantie geldt niet: 

  • Bij normale slijtage 
  • Op stelwerk van draaiende delen 
  • Bij nalatigheid of opzettelijke beschadiging  
  • Bij nalatig onderhoud en ondeskundig gebruik 
  • Bij brand- en stormschade 
  • Bij waterschade en natuurrampen 
  • Bij incorrecte montage 
  • Als we geen mogelijkheid hebben gehad om je klacht te onderzoeken of het probleem op te lossen 

Dien jouw service of garantie aanvraag in

Vul het formulier hieronder in met jouw aanvraag.

    1. Jouw contactgegevens

    2. Jouw productnummer

    Vul hier jouw ordernummer in. Deze kun je ook terugvinden in je persoonlijke account onder eerdere bestellingen.

    3. Beschrijf je vraag of het probleem

    4. Voeg foto's toe

    Is het probleem dat je beschrijft zichtbaar? Stuur ons dan goede foto's toe waarop het probleem te zien is. Is het probleem niet zichtbaar? Stuur dan alsnog foto's mee van het gehele kozijn. Op die manier zien wij het issue of jouw soort kozijn en montage en kunnen we je sneller verder helpen.