Bestelinformatie

Hoe werkt bestellen?

Bestelling plaatsen

Je kunt een bestelling bij ons plaatsen door jouw kozijnen af te rekenen in de winkelwagen in de webshop of door akkoord te geven op een offerte.

Controle Services

Wanneer je gekozen hebt voor controleservices zoals de Klantenservice Check of ClickOver® Nameetservice dan nemen we contact met je op voor een afspraak.

Orderbevestiging en (restant)factuur

Na alle checks worden eventuele aanpassingen gelijk doorgevoerd in de orderbevestiging. Deze ontvang je van ons per e-mail plus de (restant)factuur. Je geeft akkoord op deze orderbevestiging door de factuur te betalen. 

Productie

Nadat we jouw betaling hebben ontvangen wordt jouw order geplaatst bij de fabriek voor productie.

Levering

Binnen ca. anderhalve week na akkoord van de orderbevestiging ontvang je van ons de lever- of afhaaldatum (plus enkele alternatieve data).

retourneren

Praktisch ieder kozijn is volledig maatwerk. Daar kan iemand anders dus zelden nog iets mee. Daarom geldt er voor maatwerk producten dat er geen recht is op herroepingsrecht conform de wet verkopen op afstand zoals bij reguliere producten. Je kunt jouw bestelling daarom uitsluitend direct bij aflevering retourneren wanneer er bij controle iets niet in orde blijkt met jouw bestelling (bijvoorbeeld transportbeschadiging of het verkeerde product). Indien jouw kozijnen echter schadeloos en conform de orderbevestiging worden geleverd kun je deze niet retourneren.

Het is daarom belangrijk dat je de juiste gegevens doorgeeft. Om foutjes zo goed mogelijk uit te sluiten bieden we je diverse services en hulptools, zoals onze inmeetassistent (calculator in de configurator), Klantenservice Check of zelfs ClickOver® Nameetservice.

Twijfel je toch, neem dan contact met ons op.